REKISTERISELOSTE
REKISTERINPITÄJÄT
JJN Lindgren Oy (3122485-9) ja Jouko Lindgren (0829221-2) Oy, Hernesaarenranta 13, 00150 Helsinki.
REKISTERIASIOISTA VASTAAVA HENKILÖ
Joonas Lindgren, Hernesaarenranta 13, 00150 Helsinki
Puhelin toimisto: 09-622 5322 tai gsm: 050 3695227
joonas(at)joukolindgren.fi
REKISTERIN NIMI
JJN Lindgren Oy:n ja Jouko Lindgren Oy:n asiakasrekisteri
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS
Järjestelmään kerätään asiakkaan henkilötietoja, joita käytetään asiakkaan veneen ja kaluston telakoinnin, talvisäilytyksen, huollon sekä korjauksen suunnitteluun, palveluiden toimittamiseen, ja sen seurantaan ja asiakkaan laskuttamiseen
REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Rekisteriin tallennetaan seuraavat tiedot:
• Asiakkaan tiedot (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
• Ajanvaraustiedot
• Laskutustiedot
• Muut rekisterin tarkoitukseen liittyvät tiedot, kuten asiakkaan veneen tai veneiden tiedot.
SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Tiedot saadaan ja niitä ylläpidetään asiakkaan ilmoittamien tietojen perusteella.
TIETOJEN SÄÄNNÖNMUKAISET LUOVUTUKSET
Tietoja ei luovuteta eteenpäin säännönmukaisesti. Tietoja luovutetaan eteenpäin vain asiakkaan hyväksynnällä kumppaniyrityksille, jotka toimittavat palveluita asiakkaalle yhteistyössä rekisterinpitäjien kanssa.
TIETOJEN SIIRTO EU:N TAI ETA:N ULKOPUOLELLE
Tietoja ei siirretä tai luovuteta.
REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
1. Manuaalinen aineisto: Paperiasiakirjat säilytetään valvotuissa tiloissa tai lukituissa kaapeissa. Asiakirjojen säilytystiloihin on pääsy ainoastaan toimistohenkilökunnalla.
2. Sähköinen aineisto: JJN Lindgren Oy:n ja Jouko Lindgren Oy:n asiakasrekisteri on sähköinen tietokanta ja siihen on pääsy vain niillä Jouko Lindgren Oy:n toimihenkilöillä, joiden työtehtävät edellyttävät asiakasrekisterin käyttöä. Asiakasrekisteri on suojattu ulkopuolisilta käyttäjiltä. Rekisteriin liittyvä manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa, johon pääsy on vain Jouko Lindgren Oy:n henkilökunnalla. Jouko Lindgren Oy:n asiakasrekisteriin tallennettavat tiedot ovat salassa pidettäviä ja sen tietoja käsittelevää henkilökuntaa sitoo vaitiolovelvollisuus.
TARKASTUSOIKEUS
Asiakkaalla on lain mukaisesti oikeus saada tarkastaa häntä itseään koskevat asiakasrekisteriin tallennetut tiedot. Asiakkaalla on halutessaan oikeus tarkastaa häntä itseään koskevia sähköisen tietojärjestelmän tietoja. Tietojen tarkastuspyyntö tehdään kirjallisena.
OIKEUS VAATIA TIEDON KORJAAMISTA
Rekisterinpitäjän on ilman aiheetonta viivytystä oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta oikaistava, poistettava tai täydennettävä rekisterissä oleva, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellinen, tarpeeton, puutteellinen tai vanhentunut henkilötieto.Tietojen korjauspyyntö tehdään kirjallisena.